Monday, March 19, 2012

SEMAKAN KEPUTUSAN SPM 2011


Salam,

Lama gila aku meninggalkan jejak aku di blog aku ni. Kesibukan memaksa aku untuk berehat sebentar. Ni apa nak cerita post kali ini. Haaaa, sekolah kebanyakan baru dibuka hari ini selepas cuti penggal pertama selama seminggu. Ni aku nak kongsi sikit mengenai keputusan SPM 2011 yang bakal keluar pada minggu ini 21 Mac 2012. Tak sampai pun 3 hari lagi debaran anak-anak muda ini akan terungkai.

Calon-calon SPM 2011 ini boleh mula mengambil keputusan atau menyemak secara SMS mulai jam 10.00 pagi 21 Mac 2012.



SPM 1994 hampir 20 tahun dah rupanya aku tinggalkan alam persekolahan. Dan kepada semua calon-calon SPM2011, diharap keputusan kali ini bisa merubah masa depan anda. Aku doakan semua berjaya.

Pemberitahuan mengenai keputusan SPM 2011 ini melalui laman web Kementerian Pelajaran Malaysia berikut LAMAN RASMI KPM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...