Friday, November 25, 2011

BERCUTI HUJUNG MINGGU

Selamat bertemu kembali, entri kali ni mengenai CUTI HUJUNG MINGGU.

Memandangkan cuti agak panjang sikit pada hujung minggu ini aku dari minggu lepas lagi penat duk pikiaq penat dok google mencari lokasi atau port menarik untuk bersuka ria dengan family. Ye la anak-anak pun setahun sudah berlalu derang bersekolah. Penat lelah kena la di balas dengan aktiviti riadah. Aku ni pun asyik dengan kerja jer ini lah peluang terbaik untuk beramah mesra dan berehat bersama keluarga.

Aktiviti kali ini aku tak plan nak gi jauh-jauh dan mungkin akan berada disekitar negeri Selangor sahaja. Banyak dah masuk dalam list ni. Untuk tahu apa aktiviti dan lokasi menarik yang bakal aku tujui. jangan lupa baca entri aku yang akan datang.

Selamat bercuti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...