Tuesday, November 22, 2011

SELAMAT DATANG KE DUNIA BELOG

Salam...ini entri pertama aku dalam belog aku ni Nak Belogging Jugak!!!!...

Kenapa aku nak belogging...terus terang aku nak duit nuffnang banyak-banyak...hahah...gile laa...mana la tak gile baca entri orang boleh buat duit dari Nuffnang sampai beribu-ribu ringgit..Silap-silap haribulan boleh jadi fulltime blogger aku ni kang...gantung scroll degree aku atau simpan jerk dalam holder tu elok...


Dunia dah semakin canggih...la ni semua orang dah usung TAB itu TAB ini cuma aku ni jerk masih lagi setia dengan Nokia cabuk ni haaaa...untung-untung Nuffnang aku meletup boleh la tukar TAB macam korang-korang ni...Nuffnang lagik..

Sharing maklumat dah semakin mudah so medium terbaik melalui internet adalah menjadi kemestian pada dunia hari ini...so aku pun taknak lah dikatakan ketinggalan belakang so aku pun nak jadik macam korang ni berblogging la...biar sampai demam laaaa...

Apa-apa pun selamat datang pada korang yang sudi datang blog bengong aku ni...dan selamat berbelogging jugaklah untuk  aku...

22.11.2012 ...belog aku lahir,...yahoooo..it's baby boy....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...