Thursday, November 24, 2011

KARAMNYA TITANIC...

Tewas jugak Harimau Muda malam tadi. Kesian gak aku tengok budak-budak kita totally kalah dengan fizikal derang yang besar-besar bagak haaa. Takpalah aku pun tak kisah sangat kalah game tu. Syria sampai Malaysia hari Sabtu lepas dan Harimau Muda main 120 minit plus sampai tanah air hari Selasa pagi. Dah macam kita main game away pulak. Tahniah jugak la pada lebih kurang 20,000 penonton yang hadir memberi semangat tak henti-henti.

Ehh...aku bukan nak cerita pasal bola ni. Aku nak cerita pasal satu cerita ni. 1997 Fenomena filem TITANIC lakonan mantap Leonardo Di Caprio dan Kate Winslet. Siapa yang tak layan filem ni masa tahun tu memang rugi la (ye ke). Tak lupa jugak soundtrack yang meletup gile seantero dunia My Heart Will Go On nyanyian Celine Dion yang menghiasi cinta jiwang gile ini.


Apsal aku tetiba nak cerita pasal TITANIC ni. Ye la malam tadi lepas game Malaysia Syria tengah-tengah mencari cerita nak aku layan ASTRO Channel 131 ada TITANIC pukul 11.00 malam. 3 jam pun 3 jam la aku nak layan gak. Binik aku pun sibuk ngan fesbuk dia layan sambil-sambil jerk. Dah hampir 15 tahun rupanya dari memula aku layan cerita ni masa aku belajar di Terengganu dulu. Kalau dulu layan VCD cetak rompak je la. Mana la ada panggung wayang melainkan panggung wayang bumbung zink kat pekan tempat aku belajar dulu tu ha. Nak ke Kuantan tak kuasa la aku.


Pukul 2 pagi cerita ni habis malam tadi walupun dihujung-hujung cerita mata aku dah separuh terkatup.

Tahun 2012 dikatakan TITANIC 2012 akan muncul lagi kali ni dengan 3D. Seronok jugak la terus dengan pantas aku mencari trailer. Boleh la lepas ni tengok ais berg seketul keluar kat skrin tu kang. Tarikh nak tayang sekitar bulan April 2012. Jack is back...jangan lupa pada peminat-peminat filem hebat Titanic ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...